ΕΓΓΥΗΣΗ καλης λειτουργιας - Ερωτήσεις
Η εταιρία μας παρεχει στους πελατες της - εγγυήση καλης λειτουργιας- όπως αυτή καθοριζεται από τους κατασκευαστες των προιοντων εφοσον τηρουνται οι οροι καλης χρησης που διευκρινιζονται για κάθε προιον
Για έλεγχο ισχυος της εγγύησης των προϊόντων που έχετε προμηθευτεί, τεχνικές ερωτήσεις , και έλεγχο συμβατότητας μπορείτε να επικοινωνείτε με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας στο service@tan.gr και στα τηλέφωνα 2109579711-14
Επιστροφες ελλατωματικων προϊόντων
Διακρινονται σε Δυο κατηγοριες
Α) Τα προιοντα που θεωρει ο πελατης ότι είναι ελλατωματικα εξ αρχης ( DOA= dead on arrival )
1) Θα πρέπει να αναγγελλονται με email στο service@tan.gr και να επιστρεφονται προς αντικατασταση η πιστωση μετα από τις οδηγιες του τεχνικου τμηματος εντος 30 ημερων από την αγορα τους
Β) Τα προιοντα που παρουσιασαν βλαβη μετα από καποιο χρονικο διαστημα αναγγελλονται στο email service@tan.gr για να γινει ελεγχος ισχυος της εγγυησης καλης λειτουργιας τους και αποστελλονται στην ΤΑΝ ΑΕ
1) Κάθε τετοιο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα του όπως τροφοδοτικά , ειδικά καλώδια σύνδεσης και ότι άλλο εμπεριέχεται στην αρχική συσκευασία .
2) Προϊόντα τα οποία έχουν υποστεί κακή χρήση , έκθεση σε υγρασία κτλ και εχουν εκπεσει της εγγυησης δεν θα γίνονται δεκτα για πιστωση η αντικατασταση.
Αποστολες προς ΤΑΝ ΑΕ
Για περιπτωσεις εντός Αττικής τα ελαττωματικά προϊόντα μπορούν να παραδίδονται
1) Με δικό σας μέσο στην έδρα της εταιρίας μας , υπόψη Τεχνικού τμήματος με Δελτιο Αποστολης
2) Στους οδηγους μας κατά την παραδοση παραγγελιων εφοσον εχετε ενημερωσει το Τεχνικο Τμημα νωριτερα με Δελτιο Αποστολης
Για περιπτωσεις εκτός Αττικής τα προιοντα εφόσον έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα για τον ελεγχο ισχυος της εγγυησης αποστέλλονται με χρέωση του Πελατη στην έδρα μας και μετα απο ελέγχο και επικοινωνία επιστρεφονται με έξοδα της ΤΑΝ ΑΕ
Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων.
Η επιτροφη προιοντων που δεν εχουν χρισημοποιηθει ( βρισκονται σφραγισμενα στην συσκευασια αγορας τους ) είναι αποδεκτη σε 30 ημερες από την τιμολογηση τους και μετα από αποστολη email στο service@tan.gr με ποσοτητα και Κωδικο τιμολογησης , η τηλεφωνικά στο 2109579711-14.
Προιοντα τα οποία είναι ανοιγμένα, με σκισμένες συσκευασίες, με ετικέτες ,αυτοκολλητα κτλ ΔΕΝ γινονται αποδεκτα προς επιστροφη ΔΕΝ πιστώνονται.